onsdag, april 30

Valborg

Fick ett mail av syrran idag där det stog:
"It's on the web"...
Klickade upp Aftonbladet och vidaret till Kvinna..
*bang*
Där var pappa och jag!
Klickade mig vidare till min blogg utan att läsa igenom vad som stod.
Jag hade ju redan läst artikeln igår
och så kändes det lite nervigt att tänka på att nån på
jobbet/en gammal vän/ex/bekant
kanske precis satt och läste om mig..


Slutade kl två idag, superskönt! Är hemma nu och tvättar. Skall iväg ikväll och ha lite skoj. Först grilla vid C och titta på eld, sen blir det utgång på krogen med L. Jag hade inte riktigt fattat att det var en partykväll ikväll. Började sedan tänka och kom fram till att det idag är 11-12 år sedan jag var full för första gången.
Det är konvent med AA i helgen och mamma, pappa och jag skall gå dit. Ska sluta lite tidigare på fredag så att man kan dra direkt på något av mötena och lyssna lite.

Ha en bra Valborg alla!